سخنگوی سپاه ‌با قدردانی از نقش مهم مردم در جدا کردن صف خودشان از اغتشاشگران گفت: ملت ایران با حضور موثر خود در صحنه و همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی در ۴۸ ساعت به این مسائل پایان دادند.

رمضان شريف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار رمضان شریف در مراسم  ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در خارگ با اشاره به جنایات منافقین خاطرنشان کرد:  بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم  ایران اسلامی توسط منافقین به شهادت رسیده‌اند و در تاریخ بشر کمتر سابقه دارد که گروهی از داخل یک کشور در زمان جنگ خارجی به صف دشمن بپیوندند.

سردار شریف با بیان اینکه  مردم ایران  منافقین را منفور می‌دانند افزود: حالا این گروهک جنایتکار خود را مدافع ملت ایران می‌دانند. وی به نقش منافقین و خاندان پهلوی در اغتشاش‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: اغتشاش‌های اخیر توسط خاندان پهلوی و گروهک‌های منافقین و  هدایت و حمایت اینها انجام شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با  قدردانی از نقش مهم مردم در جدا کردن صف خودشان با اغتشاشگران تصریح کرد: ملت ایران با حضور موثر خود در صحنه و همکاری  نیروهای انتظامی و امنیتی در  ۴۸ ساعت به این مسائل پایان دادند.

سردار شریف با اشاره به اینکه  دشمن نمی‌تواند صادرات نفت را متوقف کند تصریح کرد: جوانان ما اجازه نمی‌دهند که دشمن هرکاری خواست انجام دهد و برای ایران تعیین تکلیف کند چراکه  زمانی که تعیین تکلیف می‌کردند گذشت.

وی با بیان اینکه در عرصه دفاعی به حدی از قدرتمندی رسیده‌ایم که دشمن قادر نیست کوچک‌ترین حرکتی را انجام دهد خاطرنشان کرد:  ناکامی دشمن در عرصه نظامی  سبب شده به اغتشاش و فتنه روی بیاورد و این در حالی است که دست دشمن امروز خالی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران تسلیم نمی‌شود گفت:به دومین سال تحریم‌های ظالمانه آمریکا و دشمنان می‌رسیم و  این کشورها  نه تنها هیچ کاری نتوانستید کنند بلکه در بسیاری از مراحل ناکام مانده‌اند.

سردار شریف از تبدیل تهدیدات دشمن به فرصت‌های طلایی خبر داد و بیان کرد: به مدد تفکر بسیجی با تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها از بسیاری خدمات بیگانگان بی‌نیاز شده‌ایم.

وی با بیان اینکه مطالب فضای مجازی مبنی بر توسعه سرشار در دوران پهلوی فریبی بیش نیست تصریح کرد: مشکلات دوران رژیم پهلوی در اذهان و تاریخ ثبت است فکر می‌کنند ملت  ایران این مسائل را فراموش کرده است که پزشکان بنگلادشی و هندی در ایران خدمت می‌کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر افزایش سواد رسانه‌ای گفت:این رسانه‌های بیگانه صاحب دارند و به فکر انتقام شکست‌هایی هستند که از ملت ایران خورده‌اند که باید افزایش سواد رسانه‌ای در دستور کار همگان قرار بگیرد.

کد خبر 465802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha